Бесплатная доставка     БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ

Доставка будь-якої пари взуття, купленого в онлайн-магазині OUTLETBRAND.COM.UA - безкоштовна до відділення Нової Пошти.

Чи є мінімальний обсяг замовлення?
Ні, у нашому магазині немає обмежень на мінімальний обсяг замовлення. Але, товар завжди в обмеженій кількості і закінчиться може будь-якої миті. Так як у нас аутлет/сток взуття, то кожна пара йде в одному екземплярі та в одному розмірі.

Сроки доставка    ТЕРМІНИ ДОСТАВКИ 

Все представлене взуття в нашому магазині оригінальне (копій, реплік, підробок НЕМАЄ) та поставляється з Європи та США, фізично товари знаходяться в Україні.

Що означає 1-3 дні?
Мається на увазі, що товари з моменту Вашого замовлення будуть доставлені Вам від 1-го до 3-х робочих днів на відділення Нової Пошти у Вашому місті. Оформлене замовлення до 16-00 поточного дня буде відправлено "день в день", замовлення оформлені після 16-00 дня будуть відвантажені та надіслані наступного дня. 

Скидки            ВЕЛИКІ ЗНИЖКИ

Знижки на сток оригінального взуття європейських брендів складають від 25% до 92%. Ми порівнюємо ціни та відбираємо товари вручну, щоб забезпечити кращу ціну на OUTLETBRAND.

Що, правда, до 92%?
Так. Товари в багатьох категоріях виставляються зі знижками від 25% до 92%, майже задарма.

Возврат    БЕЗУМОВНЕ ПОВЕРНЕННЯ ПРОТЯГОМ 33 ДНІВ

Усі товари у розділах знаходяться під гарантією повернення. Це означає, що у вас є 33 дні, щоб вирішити, чи ви хочете залишити товар або повернути його.

Який товар можна повернути?
Товар для повернення приймається у новому стані та без ознак використання.

Перелік товарів, які можна повернути і які не підлягають обміну або поверненню:
Ознайомитись можна за цим посиланням - http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/172-94-п 

Гарантия ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ

На товари, куплені в нашому інтернет-магазині, поширюється гарантія якості. Більше того, наш інтернет-магазин є офіційною зареєстрованою юридичною особою, яка надає товари. 

Як перевіряють товари?
Працівники OUTLETBRAND перед відправкою замовлення ретельно перевіряють якість товарів - візуальний вигляд, розмір, наявність браку.

А що якщо якість товару не така, як описано?
Ми вживаємо суворих заходів та штрафів щодо наших партнерів та працівників, які не відповідають заявленим стандартам якості.

Що робити, якщо мені все ж таки приїхав товар неналежної якості?
По-перше це один випадок на тисячу, а по-друге Ви завжди маєте право повернути нам товар неналежної якості протягом 14 днів попередньо узгодивши це питання з нашим відділом сервісу (читайте розділ "ГАРАНТІЯ").